Εκδρομές | Οδοιπορικά | Παρουσιάσεις

Εκδρομές ή οδοιπορικά από φίλους αναβάτες

Συντάχθηκε από τον/την Τάκης Μανιάτης (Περιοδικό ΒΙΚΕ ΙΤ !),

Φωτογραφίες Αντωνόπουλος Ηλίας Αντέλι

Αναδημοσίευση από

http://bikeit.gr/interviews/52-dragster/492-sinentefksi-kostantinos-mitsakis-25-xronia-taksidia.html

Κωνσταντίνος Μητσάκης – Εικοσιπέντε χρόνια δίτροχα ταξίδια

 Για κάποιους, ταξίδι σημαίνει επιβίβαση στο αεροπλάνο, βόλτα στα καφέ του Παρισιού και τα καταστήματα του Λονδίνου, ξεκούραση και ψώνια με χάζι στις βιτρίνες. Για άλλους η απόλαυση έρχεται όταν το κοντέρ της μοτοσικλέτας επιστρέφει στο σπίτι φορτωμένο με χιλιάδες χιλιομέτρων. Ο Κωνσταντίνος ΜΗΤΣΑΚΗΣ είναι ό άνθρωπος με την μακροβιότερη πορεία στις ταξιδιωτικές αναζητήσεις στην Ελλάδα. Το όνομά του έχει συνδεθεί με τον μοτοσικλετιστικό τουρισμό και οι φωτογραφίες του έχουν δημιουργήσει όνειρα για πολλούς δίτροχους φίλους. Μιλήσαμε μαζί του για εκείνο το μικρόβιο που κάνει έναν άνθρωπο να συμπληρώσει ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα στο προσωπικό του κοντέρ, αφήνοντας το αποτύπωμα των ελαστικών του σε κάθε ήπειρο.

Περιοδικό Bikeit: Καταρχάς.. γιατί ταξιδεύεις;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.:  Γιατί θέλω να ανακαλύψω την ομορφιά της ζωής σε κάθε γωνιά του κόσμου, κι αυτό είναι κάτι που το ήθελα από μικρός. Με αυτό το όνειρο μεγάλωσα, και αυτό με κάνει να οδηγάω  τη μοτοσικλέτα μου τόσα χρόνια.

Bikeit: Πόσα χρόνια ταξιδεύεις;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Ξέφυγα από τα σύνορα της Ελλάδας για πρώτη φορά το 1983, και αν σου πω με τι μοτοσικλέτα ίσως να φάω και ξύλο! Με ένα RD350 YPVS ένα καθαρά αγωνιστικό μηχανάκι που δεν κυκλοφορεί πλέον, και το οποίο εκείνη την εποχή κάθε άλλο παρά τουριστικό ήταν.

Bikeit: Μετά το πρώτο σου ταξίδι, τι ήταν αυτό που σε έκανε να θέλεις να συνεχίσεις;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Ανακαλύπτοντας σιγά – σιγά τον κόσμο έβρισκα όλο και πιο ενδιαφέροντα στοιχεία και αυτή η ανακάλυψη με γέμισε και με έκανε να θέλω  να φεύγω, χρόνο με το χρόνο. Η ανάγκη μου για αναζήτηση νέων εμπειριών και ερεθισμάτων  ήταν το εφαλτήριο για όλο και πιο μακρινά ταξίδια.

Bikeit: Ταξιδεύεις πάντα καλοκαίρι;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Ναι, διότι λόγω του επαγγέλματός μου – είμαι εκπαιδευτικός – έχω στη διάθεσή μου μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες για ταξίδι. Αυτό μπορεί να είναι καλό, αλλά και κακό, διότι σε μερικά μέρη το καλοκαίρι οι συνθήκες είναι απαγορευτικές . Για παράδειγμα έχω διασχίσει την έρημο Σαχάρα τρείς φορές με θερμοκρασία 55 βαθμών Κελσίου. Αντίστοιχα στην Παταγονία όπου πήγα καλοκαίρι, εκεί είναι χειμώνας με θερμοκρασίες -25 βαθμούς. Αφού όμως δεν είχα άλλη δυνατότητα, συμβιβάστηκα.

Bikeit: Με τη σύζυγό σου πότε άρχισες να ταξιδεύεις;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Με τη γυναίκα μου γνωριστήκαμε το 1989, και έκτοτε ταξιδεύαμε μαζί έως και το 2005. Κάναμε μαζί 700.000 χιλιόμετρα, σε μια σέλα. Μετά όμως γεννήθηκε το πρώτο μας παιδί και η γυναίκα μου έμεινε πίσω να δίνει ταξιδιωτικές οδηγίες στον μικρό!

Bikeit: Πόσο σημαντικό ήταν για σένα το να ταξιδεύεις συντροφιά με τη γυναίκα σου, και θα ήταν το ίδιο αν ταξίδευες μόνος ή αν είχες μια σύντροφο που δεν την ενθουσίαζε και τόσο η ιδέα;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Κοίταξε, αν έχεις για γυναίκα που δεν θέλει να σε ακολουθήσει, είτε τα παρατάς και συμβιβάζεσαι, είτε χωρίζεις και συνεχίζεις μόνος σου. Εγώ δεν το έχω ζήσει αυτό το σενάριο, επομένως δεν μπορώ να σου πω τι θα γινόταν. Η επιθυμία μου όμως να ζήσω ταξιδεύοντας είναι πιο δυνατή από το να περάσω τη ζωή μου μπροστά στην τηλεόραση, έτσι, αν δεν είχα τη συγκεκριμένη γυναίκα δίπλα μου, πιθανότατα να οδοιπορούσα στον κόσμο μόνος μου.

Bikeit: Είσαι ευτυχισμένος που έχεις μια τέτοια οικογένεια και έχεις μοιραστεί τόσες εμπειρίες;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Ναι, η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι ολοκληρωμένος. Για μένα ήταν ένα όνειρο ζωής να ταξιδέψω στον κόσμο και να φτάσω σε σημεία που παλαιότερα μου ακούγονταν μυθικά. Μετά από τόσα χρόνια, μπορώ να πω ότι αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Αν αύριο το πρωί, για οποιοδήποτε λόγο σταματούσα να ταξιδεύω, ίσως να μη μου ήταν τόσο δύσκολο να προσαρμοστώ στη νέα πραγματικότητα, κι αυτό γιατί έχω ζήσει το όνειρό μου και έχω ικανοποιήσει την περιέργειά μου για το τι υπάρχει πέρα από το σπίτι μου.

Bikeit: Τι θα σε έκανε να σταματήσεις την εξερεύνηση;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Το να τελειώσουν για μένα οι προορισμοί, πράγμα που δεν νομίζω να συμβεί γιατί οι προορισμοί είναι αμέτρητοι και για τα επόμενα δέκα ή δεκαπέντε χρόνια, όσο έχω τη δυνατότητα να ταξιδεύω δηλαδή, θα το εκμεταλλευτώ.

Bikeit: Ποια
είναι τα ομορφότερα μέρη που θυμάσαι από τα ταξίδια σου;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Θα επεκτείνω κάπως την απάντησή μου, αναφέροντας την Ασία σαν ήπειρο και τον Αραβικό κόσμο εν γένει. Είναι μέρη που με έχουν κερδίσει . Η έρημος μπορεί για άλλους να φαντάζει σκληρή, για εμένα όμως περικλείει σοφία, και οι άνθρωποι εκεί είναι φιλόξενοι και έχουν στοιχεία που λείπουν από τον δικό μας  δυτικό κόσμο.

Bikeit: Πώς προέκυψαν οι χορηγίες για τα ταξίδια σου και πόσο αυτό σε βοήθησε;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Με βοήθησαν αρκετά γιατί έτσι μπόρεσα να ανοίξω τα φτερά μου και να πετάξω πιο μακριά, καθώς η οικονομική μου δυνατότητα δεν θα μου επέτρεπε να βρεθώ στην Κίνα ή στην Αυστραλία. Οι χορηγίες με βοήθησαν  να μεγαλώσω τις αποστάσεις αλλά και τα χρονικά διαστήματα των ταξιδιών μου. Όμως αυτό ήταν και ένα μπούμερανγκ, γιατί οι χορηγίες σε φορτίζουν με έναν «επαγγελματισμό» και με ένα άγχος να αποδώσεις  έργο κάτω από δύσκολες συνθήκες και ίσως παρά την προσωπική σου θέληση μερικές φορές.

Bikeit: Ταξιδεύεις 25 χρόνια, από το 1985 έως σήμερα. Πώς έχει αλλάξει μέσα στα χρόνια η αντιμετώπιση των ξένων στα κράτη που πηγαίνεις.

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Ιδιαίτερες αλλαγές στις διάφορες χώρες, με εξαίρεση την Ευρώπη, δεν έχουν γίνει. Η ίδια υποδοχή που είχα στο Μαρόκο το 1988, την ίδια είχα και φέτος. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αυτά τα μέρη πλέον τα επισκέπτονται πολλοί περισσότεροι μοτοσικλετιστές για τουρισμό, και δεν αποτελώ πια μια μοναδική εικόνα. Και άλλοι μοτοσικλετιστές έχουν φτάσει σε ανεξερεύνητα
σημεία του κόσμου, κι εγώ δεν διεκδίκησα ποτέ την πρωτοκαθεδρία. Σήμερα η μοτοσικλέτα, μέσω του ιντερνέτ, έχει ταξιδέψει σε πολλά μέρη του κόσμου. Παρ’ όλ’ αυτά, η εικόνα του αναβάτη με το σιδερένιο άλογο, ειδικά στην Αφρική, είναι ακόμα πρωτόγνωρη.

Bikeit: Τα τελευταία πέντε χρόνια ταξιδεύεις μόνος. Πόσο δύσκολο είναι και γιατί το επέλεξες αυτό από το να ταξιδεύεις παρέα με κάποιον ή κάποιους άλλους;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Κατ’ αρχήν δεν βρήκα κάποιον που να μπορεί και να θέλει να ακολουθήσει. Άλλωστε αυτό απαιτεί να πληρούνται και κάποια στάνταρντ, όπως η διαθεσιμότητα χρόνου ή το οικονομικό υπόβαθρο και η φυσική κατάσταση, αλλά στο τέλος και το να ταιριάζουν τα χνώτα μας. Το να ταξιδεύεις μόνος είναι κάτι δύσκολο, θα πρέπει να τα πηγαίνεις πολύ καλά με τον εαυτό σου
αλλά και να μπορείς να είσαι δυνατός στο ενδεχόμενο να συμβεί κάτι απρόοπτο. Χρειάζεται θετική ψυχολογία και ετοιμότητα για να μπορείς να αντιμετωπίσεις τη μικρότερη αλλά και τη μεγαλύτερη αναποδιά ολομόναχος.

Bikeit: Κάνεις κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία πριν ξεκινήσεις το ταξίδι;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Σίγουρα, ένα ταξίδι είτε με προορισμό το Καρπενήσι είτε τη Σιγκαπούρη, πάντα χρειάζεται προετοιμασία. Όταν βέβαια ταξιδεύεις στο εξωτερικό γίνεται πιο πολύπλευρη: Η μοτοσικλέτα θα πρέπει να είναι έτοιμη, να έχεις έγκαιρη πληροφόρηση για τα μέρη που πρόκειται να επισκεφτείς, να έχεις χαρτογράφηση της περιοχής, ακόμη και  να γνωρίζεις την πολιτική κατάσταση που επικρατεί τους τέσσερεις τελευταίους μήνες. Κι αυτό το λέω επειδή έχω βρεθεί σε χώρες της Κεντρικής Αφρικής χωρίς να έχω πληροφόρηση και να γίνεται πραξικόπημα, οπότε έτρεχα πριν κλείσουν τα σύνορα! Επομένως θέλει και λίγη τύχη.

Bikeit: Πόσο σε βοήθησε η φυσική σου κατάσταση και η ιδιότητα σου ως γυμναστής;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Η καλή φυσική κατάσταση σε βοηθάει στο να είσαι για πολλές ώρες πάνω στη μοτοσικλέτα, να αντέχεις τις καιρικές συνθήκες, ακόμα και στο πιο απλό, να σου πέσει η μοτοσικλέτα και να πρέπει να σηκώσεις 300 κιλά μόνος σου. Προσπαθώ να κρατάω ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης με 3 – 4 ώρες γυμναστηρίου την εβδομάδα.

Bikeit: Κάνεις ειδική διατροφή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Όχι, σε αυτά τα ταξίδια δεν χρειάζεται ειδική διατροφή, γιατί σε τέτοιες χώρες που επισκέπτομαι, ότι βρίσκεις, τρως. Υπήρξαν μέρες που έτρωγα δύο κονσέρβες όλη την ημέρα ή έτρωγα μόνο ρύζι γιατί μόνο αυτό έβρισκα καθ’ οδόν.

Bikeit: Τι συμβουλεύεις κάποιον που θέλει να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι όπως τα δικά σου. Τι πρέπει να προσέξει;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Θα πρέπει κατ’ αρχήν να νιώθει την ανάγκη να ταξιδέψει και να μην το κάνει για λόγους επίδειξης. Να μην κουβαλάει τη νοοτροπία του νεοέλληνα – νεόπλουτου που θέλει να δείχνει ότι έχει πάει στο Παρίσι ή στο Λονδίνο. Για εμένα το ταξίδι είναι εσωτερική ανάγκη. Αν όμως το θέλει πολύ, θα πρέπει να προετοιμαστεί καλά, και να ξέρει ότι θα αντιμετωπίσει  πολλά αδιέξοδα στην πορεία, και με τον εαυτό του και με τον σύντροφό του. Άρα θα πρέπει να είναι και έτοιμος ψυχολογικά.
Δυσκολία δεν είναι το πώς θα κινηθείς σε έναν οδικό άξονα, δυσκολία είναι το που θα κοιμηθείς το βράδυ. Το πώς θα συμβιώσεις με τον συνταξιδιώτη σου καθ’ οδόν τόσες μέρες. Ίσως είναι το κυριότερο σημείο που θα πρέπει να προσέξει…..

Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες!

Σήμερα στις 06:00 το πρωί, (20/062011) ο Κωνσταντίνος Μητσάκης έβαλε μπροστά την μοτοσικλέτα του και αναχώρησε για τον
“Γύρο του Κόσμου σε 80 Ημέρες”. Η έμπνευση που προήλθε από το αντίστοιχο βιβλίο του Ιούλιου Βερν, έγινε πραγματικότητα και οι τροχοί του Κωνσταντίνου θα αφήσουν τα χνάρια τους στα περισσότερα μέρη του πλανήτη.

Την Πέμπτη 16 Ιουνίου  στις 5 το απόγευμα έγινε η παράδοση της μοτοσικλέτας ΚΤΜ 990 adventure στον Κωνσταντίνο Μητσάκη.

Ο κύριος ΜΗΤΣΑΚΗΣ, διατηρώντας χαμηλό προφίλ, περιέγραψε την διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει και αναφέρθηκε στην  τετραετή εμπειρία του με την ΚΤΜ 990, πάνω στην σέλα της οποίας έχει ήδη διανύσει 80.000 χιλιόμετρα σε κάθε είδους τερέν, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Οι υπεύθυνοι τις εταιρείας που παρίσταντο αλλά και ο ίδιος, συνομίλησαν με τον κόσμο που βρέθηκε στην παρουσίαση και απάντησαν στις ερωτήσεις τους.

Το ηλεκτρονικό περιοδικό Bikeit βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει στους αναγνώστες του ότι περίπου κάθε δέκα ημέρες, θα παρακολουθεί το ταξίδι του Κωνσταντίνου Μητσάκη και θα δημοσιεύει νέα και φωτογραφικό υλικό, από κάθε σημείο του πλανήτη όπου θα βρίσκεται.

Λίγο πριν αναχωρήσει για το μοναδικό του ταξίδι, ο κος ΜΗΤΣΑΚΗΣ μας άνοιξε την καρδιά του σχετικά με τις δυσκολίες, τις ιδιαιτερότητες, αλλά και την μοναδικότητα του ταξιδιού.

Αλλαγή σχεδίων

Bikeit: Είχες κανονίσει να φύγεις Δευτέρα βράδυ, με το καράβι, για Χίο, και από εκεί να περάσεις στην Τουρκία. Γιατί τελικά αναχωρείς οδικώς;

Κωνσταντίνος ΜΗΤΣΑΚΗΣ: Το βράδυ έχει μία ιδιαιτερότητα. Φεύγεις στις 19:00 και φτάνεις στις 03:30 στην Χίο. Εκεί δεν έχεις κάτι να κάνεις και περιμένεις μέχρι τις 08:30 στα καφενεία μέχρι να φύγει το καράβι για απέναντι.
Είναι πολύ κουραστικό να είσαι άυπνος όλο το βράδυ και χρειάζεσαι δύο μέρες για να συνέλθεις μετά. Ενώ οδικώς, μπορεί να κάνεις χιλιόμετρα, αλλά τουλάχιστον κανονίζεις εσύ το πρόγραμμά σου και τελικά είναι πιο ξεκούραστο το πέρασμα στην Τουρκία.

Bikeit: Τι έχει αλλάξει στα αρχικά σου σχέδια;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Ήθελα να περάσω από την Συρία αλλά λόγω της εμπόλεμης κατάστασης έχουν αλλάξει κάποια πράγματα. Περίμενα όλο αυτό τον καιρό για να πάρω βίζα ή να με περάσουν από τη χώρα με συνοδεία αλλά τελικά δεν μου έδωσαν βίζα λόγω επικινδυνότητας.

Bikeit: Ποια διαδρομή θα ακολουθήσεις αρχικά;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Οι πρώτες τέσσερις μέρες αφορούν το πέρασμα από την Τουρκία, απ’ όπου θα περάσω Κύπρο, και από κει στην Χάιφα, στο Ισραήλ, προκειμένου να αποφύγω την Συρία. Μετά το Ισραήλ μπαίνω στην Αίγυπτο, με στόχο να περάσω Αφρική.

Υπολογίζω στο πρώτο δεκαήμερο να έχω φτάσει στο Ασουάν, στα σύνορα με το Σουδάν.

Bikeit: Ποιος είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο αποφάσισες να κάνεις ένα τόσο δύσκολο ταξίδι;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Κάθε ένας που ταξιδεύει και του αρέσουν τα ταξίδια, ψάχνει κάτι διαφορετικό. Όταν έχεις κάνει αμέτρητα χιλιόμετρα ψάχνεις κάτι πιο συναρπαστικό. Ο γύρος του κόσμου είναι το όνειρο κάθε ταξιδιώτη. Το πώς θα το κάνει, με τι όχημα, ποιες διαδρομές θα ακολουθήσει και πως θα τις συνδέσει, είναι στο χέρι του κάθε ενός, όπως και σε πόσες μέρες.

Ο γύρος του κόσμου για δεύτερη φορά !

Bikeit: Έχεις κάνει ξανά το γύρο του κόσμου, πολλά χρόνια πριν.

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Είχα ξανακάνει το γύρο του κόσμου το 1996 από το βόρειο ημισφαίριο, ξεκινώντας από Αθήνα, Βουλγαρία, Ουκρανία, Ρουμανία, Ρωσία, Σιβηρία, Αλάσκα, Καναδά, ΗΠΑ, Γερμανία Αυστρία, Ιταλία και επιστροφή Ελλάδα.
Αυτή τη φορά αποφάσισα να το κάνω από την κάτω μεριά, μιας και μου αρέσει πιο πολύ.

Bikeit: Ποιο ήταν το δυσκολότερο κομμάτι της διαδρομής τότε;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Το δύσκολο ήταν να περάσουμε την Σιβηρία. Ήμασταν οι πρώτοι ξένοι που διασχίσαμε την Σιβηρία οδικώς, και τότε δεν αφήνανε ξένους να περάσουν, παρά με τρένο. Επίσης, ήμασταν πρωτοπόροι τότε στην χάραξη της πορείας, γιατί δεν μπορούσαμε να βρούμε πληροφορίες για διαδρομές, μιας και τότε δεν υπήρχε internet. Πηγαίναμε σε απάτητα μέρη. Ούτε GPS, ούτε πληροφορίες από κάποιον που το είχε ξανακάνει.

Bikeit: Σε σχέση με άλλους ταξιδιώτες που έχουν συνοδεία και γυρίζουν ταινίες τα ταξίδια που κάνουν, τι διαφορά υπάρχει με σένα;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Το σημαντικότερο είναι πως δεν υπάρχει βοήθεια και όλα περνάνε από τα χέρια μου. Από την εύρεση της διαδρομής, την γραφειοκρατία, την προετοιμασία της μοτοσικλέτας, την επισκευή της όταν και αν χρειαστεί, την προσωπική μου φροντίδα και το φαγητό. Όταν έχεις υποστήριξη είναι τελείως διαφορετικά. Είναι μία δουλειά στην οποία κάθε μέρα εργάζεσαι
οδηγώντας και απολαμβάνοντας απλά το ταξίδι. Δεν έχεις όμως την αίσθηση της εξερεύνησης και αυτό είναι που με διεγείρει.

Δύσκολη προετοιμασία

Bikeit: Ποιες ήταν οι ετοιμασίες που έκανες και που δυσκολεύτηκες περισσότερο;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Οι γενικότερες προετοιμασίες αφορούν περισσότερο στα έγγραφα, στα χαρτιά της μοτοσικλέτας, να είσαι εντάξει γραφειοκρατικά. Αν κάτι λείπει, μπορείς να κολλήσεις για μέρες σε ένα σημείο και να μην μπορείς να προχωρήσεις.

Στην μοτοσικλέτα, που είναι δοκιμασμένη και τις προηγούμενες χρονιές, δεν έγιναν παρεμβάσεις. Τα cargo επίσης, οι μεταφορικές
με τις οποίες θα μεταφέρουμε την μοτοσικλέτα από Ήπειρο σε Ήπειρο ήταν ένα σημαντικό και πολύπλοκο θέμα.

Bikeit: Από άποψη διαδρομής;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Είναι διαδρομές που τις έχω ξανακάνει αποσπασματικά και τις ξέρω, που θα βρω βενζίνη, αν χρειαστώ κάτι. Απλά θα συνδέσω κάποια νέα κομμάτια ώστε να γίνει πιο ομαλά η μετάβαση. Για παράδειγμα, δεν έχω περάσει ποτέ από την Βραζιλία και τον Αμαζόνιο, όπως και σε ένα μικρό κομμάτι λίγο μέσα στις Άνδεις, αλλά και μία παρακαμπτήριο στην κεντρική Αφρική,
στο Μαλάουι.

Bikeit: Αν χρειαστείς κάτι, τι θα κάνεις, τι έχεις προβλέψει;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Υπάρχουν κάποιοι κώδικες επικοινωνίας, αν δεν βρω κάτι εκεί, θα επικοινωνήσω με την εδώ αντιπροσωπεία. Για μένα, αν χρειαστώ κάτι προσωπικά, θα πάω στην πρεσβεία, όπου βρίσκεται ουσιαστικά ο ομφάλιος λώρος με την Ελλάδα.

Bikeit: Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα όταν ταξιδεύεις μόνος;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Είναι η μοναξιά που σε τσακίζει τις περισσότερες φορές καθ’ οδών. Όλα τα άλλα τα παραβλέπεις, πιστεύεις ότι θα τα αντιμετωπίσεις και αν έχεις εμπειρία, θα την βρεις την λύση. Ταξιδεύω 26 χρόνια με την γυναίκα μου την Όλγα, και τώρα είναι πολύ περίεργο να είσαι μόνος. Είτε δύο μέρες είτε 80, είναι δύσκολο να περάσει η μέρα. Δεν βρίσκεις κάποιον να μιλήσεις, να μοιραστείς εμπειρίες και αυτό είναι το πιο δύσκολο. Το πιο απλό: Βλέπεις κάτι που σου αρέσει και δεν μπορείς να το πεις. Νιώθω την ανάγκη να μιλήσω και αν βρω κάποιον στο δρόμο, σίγουρα δεν θα κλείσω στόμα για δύο ώρες!

Καλύτερες και χειρότερες στιγμές

Bikeit: Τι έχει αλλάξει από την προηγούμενη φορά που έκανες το γύρο του κόσμου, το 1996;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Από το τελευταίο ταξίδι, το 1996, έχουν αλλάξει σημαντικά πράγματα σε όλο τον πλανήτη. Όταν ξεκινάς από την Ελλάδα με τέτοια οικονομική κρίση, είναι περίεργα, γενικά, στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν φεύγω με τις καλύτερες προϋποθέσεις ψυχολογικά. Όταν όμως απομακρύνεσαι από την Ελλάδα, μπαίνεις στο στοιχείο του ταξιδιού και κοιτάς την πραγματικότητα που βιώνεις. Είναι το ίδιο σαν να κλείνεις την τηλεόραση και να μην έχεις επαφή με τα δρώμενα. Όμως, όταν τα μηνύματα από την χώρα δεν είναι θετικά, τότε είναι το πρόβλημα.

Bikeit: Ποια είναι η χειρότερη στιγμή για σένα σε αυτό το ταξίδι;

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ.: Η χειρότερη ώρα είναι η ώρα του χωρισμού. Αποθηκεύεις εικόνες στο μυαλό, παίρνεις μαζί φωτογραφίες, και φεύγεις. Όταν σου λέει το παιδί “μπαμπά μην φεύγεις”, θέλεις να κάτσεις πίσω. Φεύγω επίτηδες το πρωί που θα κοιμάται ο γιος μου και έτσι είναι πιο εύκολο. Θα του δώσω ένα φιλί και αντίο, γιατί αν με κρατήσει από το πόδι και μου ζητήσει να μείνω, θα είναι πραγματικά δύσκολο.

Πηγή άρθρου http://bikeit.gr

  1. MOYTΣΙΟΥΚΑΠΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    MPABO ΦΙΛΛΕ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗ R GS 1200 AD

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

La Motorista

Το ταξίδι συνεχίζεται..The journey goes on..

andeli

Traveller Photos & Texts

readink.gr

for readers & inkers

Exposed Views

Here I will post my views and my photos. Thank you for visiting. All photos (C) Kostas Kalantzopoulos

Greek Products Abroad

Blogging About Hellenism

ANDELI ® Bike Traveler Globe Riders™

2 Ride Destinations Around the World (2Τροχοι Προορισμοί ως την Ακρη του Κόσμου) & αλλα επίκαιρα θέματα ...

12ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου Αττικής

Το επίσημο ιστολόγιο του συλλόγου Γονέων - Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου

Taranta Blog

Taranta & Pizzica Salentina: Il Blog di TARANTA Channel - www.youtube.com/tarantachannel

ΑΡΧΑΙΩΝ ΤΟΠΟΣ

The Ancient Web Greece

Worldvespa

Around the world on a Vespa!

Moto Adventures

[:el]Ταξίδι και μοτοσυκλέτα[:en]Travel and motorcycle

cries and whispers

photo blog by Irina Vosgerau

ΟΧΙ ΣΤΑ ΞΥΔΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

Ταξιδιωτικές Πληροφορίες για δικυκλιστές και ΟΧΙ μόνο ...

pkarbmw

Ενα ταξιδιάρικο μοτοsite

Αρέσει σε %d bloggers: